Gmina Miejska Turek
siedziba Urzędu Miejskiego
ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
tel.: 63 289 61 00
fax: 63 289 61 11
e-mail: poczta@miastoturek.pl
NIP: 668 193 04 98
REGON: 311019384
www.miastoturek.pl
Facebook: Miasto Turek Official
Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Turku
czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7.15-15.15
Burmistrz Miasta: Romuald Antosik
Burmistrz przyjmuje mieszkańców po wcześniejszym telefonicznym umówieniu, tel. 63 289 61 01
Zastępca Burmistrza ds. społecznych: Jerzy Kurzawa
Zastępca Burmistrza ds. gospodarczych: Joanna Misiak-Kędziora
Sekretarz Miasta: Andrzej Drzewiecki
Skarbnik Miasta: Małgorzata Dziamara
Do pobrania
Informacja w sprawie Ochrony Danych Osobowych
Rada Miejska Turku - kadencja 2018-2023:
Mariola Kadrzyńska-Siwek - przewodnicząca Rady Miejskiej
Paweł Borowski - wiceprzewodniczący Rady Miejskiej
Henryk Kacprzak - wiceprzewodniczący Rady Miejskiej
Maciej Aniołczyk
Seweryn Chrostek
Marcin Derucki
Ewa Groncik
Radosław Idzikowski
Dariusz Jasak
Janina Kolęda
Paweł Kwiatkowski
Norbert Lament
Zofia Majka
Elżbieta Niespodziańska
Mariola Pacześna
Andrzej Perliński
Jerzy Pionke
Wojciech Rygiert
Karol Serafiński
Maryla Stolarek
Grzegorz Wojtczak
Dyżur Przewodniczącej Rady Miejskiej Turku
poniedziałek, w godzinach od 15.30 do 16.30, pokój 128 w Urzędzie Miejskim w Turku, ul. Kaliska 59
Komisje Rady Miejskiej Turku
Komisja Budżetowa
radny Wojciech Rygiert - przewodniczący
radna Ewa Groncik - wiceprzewodnicząca
radny Paweł Borowski
radna Mariola Kadrzyńska-Siwek
radna Zofia Majka
radny Jerzy Pionke
radny Dariusz Jasak
Komunalna i Rozwoju Miasta
radny Radosław Idzikowski - przewodniczący
radny Andrzej Perliński - wiceprzewodniczący
radna Elżbieta Niespodziańska
radny Henryk Kacprzak
radny Seweryn Chrostek
radny Grzegorz Wojtczak
radna Janina Kolęda
Komisja Oświaty, Kultury i Sportu
radny Kwiatkowski Paweł - przewodniczący
radny Marcin Derucki - wiceprzewodniczący
radna Mariola Kadrzyńska-Siwek
radna Mariola Pacześna
radny Karol Serafiński
radny Lament Norbert
radny Henryk Kacprzak
Komisja Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska
radny Maciej Aniołczyk - przewodniczący
radny Jerzy Pionke - wiceprzewodniczący
radny Paweł Kwiatkowski
radny Paweł Borowski
radny Marcin Derucki
radny Maryla Stolarek
radna Janina Kolęda
Komisja Zdrowia i Pomocy Społecznej
radna Elżbieta Niespodziańska - przewodnicząca
radna Ewa Groncik - wiceprzewodnicząca
radny Radosław Idzikowski
radny Seweryn Chrostek
radna Zofia Majka
radny Grzegorz Wojtczak
radna Mariola Pacześna
Komisja Rewizyjna
radny Andrzej Perliński - przewodniczący
radny Seweryn Chrostek - wiceprzewodniczący
radny Dariusz Jasak
radna Maryla Stolarek
radny Paweł Kwiatkowski
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
radny Marcin Derucki - przewodniczący
radny Wojciech Rygiert
radny Maciej Aniołczyk
radna Karol Serafiński
radny Norbert Lament
Transmisje obrad sesji Rady Miejskiej Turku
na żywo i archiwalne są dostępne pod poniższym linkiem:
http://hdsystem.pl/fms/video/index.php?streamName=tureksesja
Rada Miejska Turku - I kadencja 1990 - 1994.pdf
Rada Miejska Turku - II kadencja 1994 - 1998.pdf
Rada Miejska Turku - III kadencja 1998 - 2002.pdf
Rada Miejska Turku - IV kadencja 2002 - 2006.pdf
Rada Miejska Turku - V kadencja 2006 - 2010.pdf
Mariusz Ciołek
P.o. kierownika biura ds. administracyjno-technicznych
pokój 20
Tel.: 63 222 38 96
mariusz.ciolek@inkubator.turek.pl
Katarzyna Stefańska
Stanowisko ds. obsługi laboratiorów
pokój 20
Tel.: 63 222 38 89
piotr.jaros@inkubator.turek.pl
Olga Przybył
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
pokój 10
Tel.: 63 222 38 81
sekretariat@inkubator.turek.pl
Jan Marciniak - Radca prawny
Hanna Bednarek - Radca prawny
Urząd Miejski
ul. Kaliska 59, Turek 62-700
pok. 103
tel. (063) 289- 61-09
email: radcy@miastoturek.pl
Do zadań Biura Radców Prawnych należy:
- wykonywanie pomocy prawnej Urzędu, a w szczególności: udział w przygotowaniu i opiniowanie pod względem prawnym projektów uchwał Rady oraz projektów zarządzeń Burmistrza;
- wykonywanie zastępstwa sądowego przed sądami powszechnymi w ramach udzielonego pełnomocnictwa; udzielanie porad prawnych i pomocy prawnej radnym Rady w związku z wykonywaniem przez nich mandatów;
- udzielanie pomocy i instruktażu pracownikom Urzędu w zakresie interpretacji przepisów prawnych i praktycznego ich stosowania;
- opiniowanie projektów umów, w których stroną jest Miasto; kontrola stosowanych przez pracowników obowiązujących przepisów prawnych;
- prowadzenie zbioru aktów normatywnych oraz biblioteki prawnej;
- prowadzenie rejestru wewnętrznej informacji prawnej.
Zbigniew Misiek stanowisko ds. zamówień publicznych
Krzysztof Grzelka stanowisko ds. procesu zakupów
Urząd Miejski
ul. Kaliska 59, Turek 62-700
pok. 110
tel. (063) 289-61-17
email: zamowienia@miastoturek.pl
Do zadań Biura należy:
- wspomaganie wydziałów w procesie zamówień publicznych poprzez udzielanie informacji o interpretacji Prawa o zamówieniach publicznych;
- monitorowanie zmian w przepisach o zamówieniach publicznych;
- współpraca z Biurem Radców Prawnych w zakresie aktualizowania wzorcowych dokumentów;
- prowadzenie rejestru umów na zamówienia publiczne;
- prowadzenie oceny i wyceny dostawców i świadczonych przez nich usług.
Monika Gaj stanowisko ds. obsługi w BRM
Urząd Miejski
ul. Kaliska 59, Turek 62-700
pok. 129
tel. (063) 289-61-51/ 52
email: brm@miastoturek.pl
Do zadań Biura Rady Miejskiej należy:
- zapewnienie obsługi administracyjnej Rady Miejskiej oraz komisji Rady Miejskiej;
- załatwianie spraw kancelaryjno-technicznych, przygotowywanie materiałów do projektów uchwał;
- przechowywanie uchwał, protokołowanie sesji, posiedzeń komisji, posiedzeń, zebrań;
- prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków, terminowe doręczenie korespondencji.
Agnieszka Kurzaj stanowisko ds. obsługi w BOK
Agnieszka Urbańczyk stanowisko ds. obsługi w BOK
Urząd Miejski
ul. Kaliska 59, Turek 62-700
parter gmachu
tel.(063) 289- 61-26/ 28
email: bok@miastoturek.pl
Do zadań Biura obsługi klienta należy:
- fachowa obsługa interesantów;
- udzielanie informacji względnie kierowanie do odpowiedniego wydziału;
- rejestrowanie i rozdział korespondencji przychodzącej i przekazywanie jej do odpowiednich wydziałów;
- rozsyłanie korespondencji drogą elektroniczną, wydawanie i przyjmowanie wniosków;
- wydawanie dowodów tożsamości.
Emila Trzmielewska Audytor wewnętrzny
Urząd Miejski
ul. Kaliska 59, Turek 62-700
pok. 2
tel.(063) 289-61-99
email audyt@miastoturek.pl
Do zadań Samodzielnego stanowiska - audytor wewnętrzny należy:
- niezależne badanie systemów zarządzania i kontroli w Urzędzie, które obejmuje: zgodność prowadzonej działalności z przepisami prawa oraz z obowiązującymi w Urzędzie procedurami wewnętrznymi, ocenę efektywności i gospodarności podejmowanych działań w zakresie systemów zarządzania i kontroli;
- ocenę wiarygodności sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu;
- prowadzenie działalności doradczej, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu;
- przygotowywanie rocznego planu audytu;
- sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu wewnętrznego;
- przekazywanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu kierownikom Wydziałów i Burmistrzowi.
Waldemar Trojan Gł. specjalista ds. SZJ
Urząd Miejski
ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
pok. 109
tel. (063) 289-61-13
email szj@miastoturek.pl
Do zadań Specjalisty ds. SZJ należy:
- współpraca z Pełnomocnikiem ds. Systemu Zarządzania Jakości;
- przygotowywanie zarządzeń dotyczących Systemu Zarządzania Jakością;
- uzgadnianie z Burmistrzem Polityki Jakości;
- upowszechnianie Polityki Jakości wśród pracowników Urzędu i podanie jej do publicznej wiadomości oraz jej aktualizowanie;
- planowanie wewnętrznych auditów i nadzór nad usuwaniem stwierdzonych niezgodności;
- nadzór nad dokumentacją Systemu Zarządzania Jakością;
- planowanie działań korygujących i zapobiegawczych oraz nadzór nad ich wykonaniem;
- planowanie szkoleń dotyczących zarządzania jakością;
- przedstawianie Burmistrzowi Miasta sprawozdań dotyczących funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością i potrzeb związanych z jego doskonaleniem;
- współpraca z konsultantami zewnętrznymi i jednostkami certyfikującymi w zakresie opracowania i wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością;
- utrzymanie i doskonalenie systemu po otrzymaniu certyfikatu.
Bogumiła Burszewska - Kierownik USC, zawieranie związków małżeńskich
Renata Rusek -p.o. zastępcy kierownika USC, sporządzanie aktów urodzenia
Ilona Chojnacka - stanowisko ds. sporządzania aktów zgonu
Magdalena Konefał - stanowisko ds. wydawania odpisów aktów stanu cywilnego
Urząd Stanu Cywilnego
ul. Szkolna 4
tel. (063) 289-61-23
email: usc@miastoturek.pl
Do zadań Urzędu Stanu Cywilnego należą m.in.:
- sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw i zgonów,
- wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,
- przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,
- wydawanie zaświadczeń do ślubów konkordatowych,
- przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa dziecka,
- zmiana imion i nazwisk,
- przyjmowanie oświadczeń o nadaniu dziecku nazwiska męża matki,
- przyjmowanie oświadczeń o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
- prostowanie aktów stanu cywilnego,
- wpisywanie aktów stanu cywilnego, sporzadzonych za granicą, do ksiąg polskich,
- odtwarzanie i uzupełnianie aktów stanu cywilnego,
- przekazywanie danych dotyczących zmian w aktach stanu cywilnego do biur ewidencji ludności i dowodów osobistych.