English German Polish

szkolenie 1 20190924 1734834578

W dniu 12 września 2019r. w Tureckim Inkubatorze Przedsiębiorczości odbyło się szkolenie dla właścicieli sklepów i punktów gastronomicznych handlujących napojami alkoholowymi na temat „Kontroli zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w świetle znowelizowanych ustaw” zorganizowane przez Burmistrza Miasta Turku wraz z Miejską Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

Spotkanie otworzył Jerzy Kurzawa, zastępca Burmistrza ds. społecznych wraz z Elżbieta Piąstką, przewodniczącą Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, a poprowadziła w części merytorycznej dr Teresa Kobrzyńska, ekspert Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Warszawie. Szkolenie było przede wszystkim przeglądem po ustawach dotyczących przedsiębiorców, ich obowiązkach i prawach związanych z legalną sprzedażą napojów alkoholowych. Nasz gość podkreślał w swoim wystąpieniu, że szkolenie tego typu jest ukłonem w kierunku właścicieli i sprzedawców napojów alkoholowych, po to by naruszenia prawa w związku ze sprzedażą tak szczególnej substancji jaka jest alkohol, nie zdarzały się w naszym mieście.


Kalendarz Wydarzeń

Lipiec 2021
P W Ś C Pt S N
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Znajdź nas!

Kontakt:

Adres Urzędu Miejskiego w Turku:
ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
tel. 63 289 61 00, sekretariat 63 289 61 01, fax: 63 289 61 11
e-mail: poczta@miastoturek.pl
Turecki Inkubator Przedsiębiorczości
tel. 63 222 38 81, e-mail: invest@miastoturek.pl