English German Polish

at-sign-1083508 1280

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną i potrzebą ograniczania bezpośrednich kontaktów, Urząd Miejski w Turku informuje, że od piątku, tj. 13 marca 2020 r.  przez kolejne dwa tygodnie, tj. do 27 marca 2020 r. wnioski o wydanie Turkowskiej Karty Mieszkańca i deklaracje dot. gospodarowania odpadami przyjmowane będą wyłącznie przez ePUAP  i drogą elektroniczną na adres poczta@miastoturek.pl.

Całkowicie wstrzymane zostaje przyjmowanie wniosków i deklaracji w wersji papierowej.

Dokumenty można przesyłać drogą elektroniczną w postaci pliku PDF lub obrazu deklaracji (.jpg). W obydwu przypadkach załącznik musi być podpisany bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu lub profilem zaufanym.

Obowiązujący obecnie termin składania deklaracji do 6 kwietnia 2020 roku, może zostać wydłużony, o czym będziemy na bieżąco Państwa informować.

Dzięki ograniczeniu bezpośrednich kontaktów, zmniejszymy zagrożenie związane z potencjalnym rozprzestrzenianiem się wirusa. 

Kalendarz Wydarzeń

Lipiec 2020
P W Ś C Pt S N
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Znajdź nas!

Kontakt:

Adres Urzędu Miejskiego w Turku:
ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
tel. 63 289 61 00, sekretariat 63 289 61 01, fax: 63 289 61 11
e-mail: poczta@miastoturek.pl
Obsługa inwestora
tel. 63 222 38 81, e-mail: invest@miastoturek.pl