English German Polish

IMG 8175

W poniedziałek, 27 lipca o godzinie 8.00 w sali im. Solidarności Urzędu Miejskiego w Turku odbyła się XXIV sesja Rady Miejskiej Turku.

Posiedzenie miało charakter korespondencyjny. Przewodnicząca otworzyła obrady i odczytała porządek obrad. Następnie Burmistrz przedstawił sprawozdanie z realizacji uchwał i działalności urzędu w okresie międzysesyjnym.

Radni przyjęli uchwały dotyczące  przesunięć w budżecie, które spowodowanane są m.in. przystąpieniem do projektu modernizacji lokalu po księgarni przy ul. 3 Maja oraz dotacji Wojewody Wielkopolskiego na zadania w zakresie pomocy społecznej.

Podjęta została także uchwała w sprawie opracowania i wdrożenia „Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu”. Dokument ma służyć pozyskaniu środków zewnętrznych na rozwiązywanie najważniejszych problemów Turku wynikających ze zmian klimatu. Plan tworzony na poziomie lokalnym będzie dokumentem komplementarnym z obowiązującymi już strategicznymi, planistycznymi oraz operacyjnymi dokumentami Miasta. Za proces pozyskiwania środków, opracowania niezbędnej dokumentacji aplikacyjnej odpowiada PGKiM Sp. z o.o.

Sesja została zwołana na podstawie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych.

Kalendarz Wydarzeń

Lipiec 2021
P W Ś C Pt S N
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Znajdź nas!

Kontakt:

Adres Urzędu Miejskiego w Turku:
ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
tel. 63 289 61 00, sekretariat 63 289 61 01, fax: 63 289 61 11
e-mail: poczta@miastoturek.pl
Turecki Inkubator Przedsiębiorczości
tel. 63 222 38 81, e-mail: invest@miastoturek.pl