Emila Trzmielewska Audytor wewnętrzny
Urząd Miejski
ul. Kaliska 59, Turek 62-700
pok. 2
tel.(063) 289-61-99
email audyt@miastoturek.pl
Do zadań Samodzielnego stanowiska - audytor wewnętrzny należy:
- niezależne badanie systemów zarządzania i kontroli w Urzędzie, które obejmuje: zgodność prowadzonej działalności z przepisami prawa oraz z obowiązującymi w Urzędzie procedurami wewnętrznymi, ocenę efektywności i gospodarności podejmowanych działań w zakresie systemów zarządzania i kontroli;
- ocenę wiarygodności sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu;
- prowadzenie działalności doradczej, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu;
- przygotowywanie rocznego planu audytu;
- sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu wewnętrznego;
- przekazywanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu kierownikom Wydziałów i Burmistrzowi.
Waldemar Trojan Gł. specjalista ds. SZJ
Urząd Miejski
ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
pok. 109
tel. (063) 289-61-13
email szj@miastoturek.pl
Do zadań Specjalisty ds. SZJ należy:
- współpraca z Pełnomocnikiem ds. Systemu Zarządzania Jakości;
- przygotowywanie zarządzeń dotyczących Systemu Zarządzania Jakością;
- uzgadnianie z Burmistrzem Polityki Jakości;
- upowszechnianie Polityki Jakości wśród pracowników Urzędu i podanie jej do publicznej wiadomości oraz jej aktualizowanie;
- planowanie wewnętrznych auditów i nadzór nad usuwaniem stwierdzonych niezgodności;
- nadzór nad dokumentacją Systemu Zarządzania Jakością;
- planowanie działań korygujących i zapobiegawczych oraz nadzór nad ich wykonaniem;
- planowanie szkoleń dotyczących zarządzania jakością;
- przedstawianie Burmistrzowi Miasta sprawozdań dotyczących funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością i potrzeb związanych z jego doskonaleniem;
- współpraca z konsultantami zewnętrznymi i jednostkami certyfikującymi w zakresie opracowania i wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością;
- utrzymanie i doskonalenie systemu po otrzymaniu certyfikatu.
Bogumiła Burszewska - Kierownik USC, zawieranie związków małżeńskich
Renata Rusek -p.o. zastępcy kierownika USC, sporządzanie aktów urodzenia
Ilona Chojnacka - stanowisko ds. sporządzania aktów zgonu
Magdalena Konefał - stanowisko ds. wydawania odpisów aktów stanu cywilnego
Urząd Stanu Cywilnego
ul. Szkolna 4
tel. (063) 289-61-23
email: usc@miastoturek.pl
Do zadań Urzędu Stanu Cywilnego należą m.in.:
- sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw i zgonów,
- wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,
- przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,
- wydawanie zaświadczeń do ślubów konkordatowych,
- przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa dziecka,
- zmiana imion i nazwisk,
- przyjmowanie oświadczeń o nadaniu dziecku nazwiska męża matki,
- przyjmowanie oświadczeń o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
- prostowanie aktów stanu cywilnego,
- wpisywanie aktów stanu cywilnego, sporzadzonych za granicą, do ksiąg polskich,
- odtwarzanie i uzupełnianie aktów stanu cywilnego,
- przekazywanie danych dotyczących zmian w aktach stanu cywilnego do biur ewidencji ludności i dowodów osobistych.
Barbara Miller- stanowisko ds. obsługi sekretariatu
Urząd Miejski
ul. Kaliska59, 62-700 Turek
pok. 101
tel. (063) 289-61-01
fax (063) 289-61-11
email: sekretariat@miastoturek.pl

